2 listopada 2014

One-day sanatorium

zaparowana.blogspot.com

I've been going through some really rough time and in order to prevent me from losing my mind completely, my mother took me to Białowieża for a day in September. It's a wonderful region - beautiful, full of peacefulness, integrity and charm. It really was soothing to watch local animals, stroll around, soak in serenity, enjoy the light of the setting sun, overhear some Orthodox choirs singing and, what's even more important, to spend a day away from the troubles.

zaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.comzaparowana.blogspot.com

20 komentarzy:

  1. Studiuję w Białymstoku i dzięki Twojemu postowi zdecydowanie nabrałam ochoty na wypad do Białowieży. Myślę, że mój aparat by pokochał te miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! To bardzo malownicza okolica, więc zachęcam! :)

      Usuń
  2. Ale tam jest pięknie... Aż sobie sprawdziłam w Google czy daleko mam do Białowieży :D
    Wspaniałe zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Jeśli masz niedaleko, to warto pojechać. O tej porze roku też pewnie jest pięknie! :)

      Usuń
  3. Dopiero tu trafiłam i chyba muszę przejrzeć wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia pięknego miejsca. aż sama się uspokoiłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Tak, to miejsce ma taką moc. :)

      Usuń
  5. Nigdy nie byłam w Białowieży, a tak tęskno mi do podobnych miejsc... Tyle na Twoich zdjęciach ciepła, spokoju i... takiego pełnego oddechu, którego chyba najbardziej brakuje na co dzień.
    Będę do Ciebie wracać, często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Będzie mi bardzo miło! :)
      To piękny region, posiadający w dodatku terapeutyczne właściwości.

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia. Muszę odwiedzić kiedyś Białowieżę. Widać, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zdecydowanie zachęcam! :))

      Usuń
  7. Aż chciałoby się zostać tam na dłużej ...

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! kolory, kadry, niesamowite! :) Wszystko mnie urzeka z kolejnym zdjęciem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez Ciebie znowu zatęskniłam za ostatnimi wakacjami. I jeszcze ten rower.. Bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja też bardzo tęsknię. Prawdę mówiąc chciałabym, żeby był już czerwiec.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...