15 stycznia 2015

Meet my band | ASKOY

[PL]
Muzyka to jedna z tych rzeczy, które ładowały moje akumulatory. /Update: wrzesień/ A oto pierwszy utwór z naszej Ep-ki - Let in some light. A także urywki z próby.
Jeśli się Wam podoba, znajdźcie nas na Facebooku - ASKOY! :)

[ENG]
This is one of the things which have kept me going. /Update: September/ And here's the first track from our EP - Let in some light and a short video showing us during our rehearsals. Feel free to like us now on Facebook -ASKOY! :)





zaparowana.blogspot.com
zaparowana.blogspot.com
zaparowana.blogspot.com

12 komentarzy:

  1. Kot ze swoim wystającym języczkiem rozwalił mnie na części pierwsze XD co za słodziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz kochany pomocnik. :) A leżał tak z tym językiem chyba z pół godziny. :)

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać czegoś więcej, bo zapowiada się magicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło! To cieszę się bardzo i mam nadzieję, że niedługo uda się pokazać więcej. :)

      Usuń
  3. Pięknie, jak zwykle. I zapowiada się wspaniała przygoda z zespołem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo!
      Taką mam nadzieję. Tzn. już jest to świetna przygoda, a mam nadzieję, że będzie trwać. :)

      Usuń
  4. Jak najbardziej popieram wszelkie tworzenie czegoś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymał kciuki za dalszy rozwój! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja nie mogę doczekać się efektów!
    Poza tym jestem ogólnie ciekawa szczegółów tej przygody i mam nadzieję, że przy okazji opowiesz mi coś więcej :)
    A skąd wziął się (Twój?) kot na próbie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Opowiem!
      Kot należy do gitarzysty. Próby były u niego w domu, a Budyń (tak ma na imię) często nam towarzyszy, o ile nie śpi wtedy na pralce. ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...