3 maja 2015

Trójkąt bermudzki | Bermuda Triangle

zaparowana.blogspot.com // Norway

[ENG]
Some time ago, together with my brother and two of his friends we went to Norway for a few days. It was one of the best trips I've had so far and I took so many photos I have no idea when I will edit them, let alone post. I couldn't help myself from working on at least some of them, though.

We landed in Bergen and after we rented a car, we headed to the city centre, starting our Norwegian experience in Bryggen, an old commercial part of Bergen. It's full of old wooden houses. Beautiful and ...crooked wooden houses! I have astigmatism, which makes it a little hard for me to navigate through horizontal and vertical lines when I'm taking photos. Bryggen turned out to be a bermuda triangle for my eyes.

[PL]
Jakiś czas temu razem z bratem i dwoma znajomymi pojechaliśmy do Norwegii na kilka dni. Była to jedna z lepszych wycieczek, jakie odbyłam do tej pory, a zrobiłam tyle zdjeć, że nie mam pojęcia, kiedy uda mi się je obrobić, a co dopiero zamieścić. Nie mogłam się jednak powstrzymać przed uwolnieniem kilku z nich.

Wylądowaliśmy w Bergen i wynajętym samochodem popędziliśmy do centrum miasta, by rozpocząć naszą norweską przygodę w Bryggen, starej handlowej części miasta, pełnej starych, drewnianych domków. Pięknych i ...powykrzywianych. Astygmatyzm, który utrudnia mi poprawne widzenie pionów i poziomów, uprzykrza mi robienie zdjęć. Krzywe domki w Bryggen działały na mnie jak trójkąt bermudzki.


zaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norwayzaparowana.blogspot.com // Norway

16 komentarzy:

  1. Gdybym tam była, nie robiłabym nic oprócz zdjęć ichniej architektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak robiłam. Takie wyjazdy wymagają cierpliwych towarzyszy. :)

      Usuń
  2. Norwegia to dla mnie jedna z najbardziej Łagodnych Krain. Chociaż krzywizna tych domków wyprowadza z równowagi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czuć ten spokój i harmonię w powietrzu.
      A krzywizna krzywiznę pogania... .;)

      Usuń
  3. Optymistyczny, kolorowy świat. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tam rzeczywiście żyje się bardziej kolorowo i optymistyczniej, wbrew temperaturom i pogodzie. :)

      Usuń
  4. Uwielbiam te kolorowe domki :)
    Mam nadzieję, że wstawisz kolejną porcję zdjęć z tej wyprawy bo po tym wpisie powstał niedosyt :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!
      Oj tak, porcji mam co nie miara. Tylko na razie tyle spraw na głowie...
      P.S. Nie chcę się broń Boże wpraszać, ale cały czas pamiętam o wspólnej czekoladzie czy kakao. (Po 12 czerwca będę miała dużo czasu. :) )

      Usuń
    2. Ja też pamiętam :) Tylko u mnie na odwrót bo z czasem gorzej, od przyszłego tygodnia będę pracować na popołudnia, do12:00 do 19:00 :( Także może jakiś weekend?

      P.S. Mam wrażenie, że pan w zielonej kurtce to nasz wspólny znajomy z Twojego bloku :) No chyba, że się mylę ;)

      Usuń
    3. Przepraszam za ten iście szachowy refleks w odpowiadaniu...
      Dla mnie weekendy są jak najbardziej ok. :) Więc daj znać, jak nadarzy się sprzyjająca okazja.

      A bardzo możliwe. To mój brat, który przez wiele lat tam mieszkał. :)

      Usuń
  5. To są naprawdę bardzo, bardzo dobre zdjęcia.
    Aż uśmiecham się sam do siebie, siedząc w pustym pokoju o godzinie 23:39. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Uśmiechu nigdy za dużo :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...