31 maja 2015

I have this thing with wooden houses | Słabość do drewnianych domów

[ENG]
I have this thing with wooden houses. And it's a family thing, I think, as we all love them. So here are other examples of wooden and colorful architecture.

After we had indulged our eyes with the scandinavian idea of living, we drove out of the city to find a place to camp for the night. Norwegian law allows you to camp almost wherever you want as long as you keep the distance from roads and residential areas. And so we did. The only problem was the never-ending rain. But we managed to put up the tents and even make a bonfire, which was drying our clothes while they were soaking in the rain.

[PL]
Mam słabość do drewnianych domów. Słabość, która najwyraźniej jest zakodowana w naszych rodzinnych genach. Oto dalsze zakątki drewnianego, kolorowego Bergen.

Po tym, jak nacieszyliśmy swoje oczy skandynawską architekturą, wyjechaliśmy z miasta, by znaleźć miejsce, gdzie moglibyśmy rozbić namiot i spędzić noc. Norweskie prawo pozwala na rozbijanie namiotów w dowolnych niemal miejscach, o ile znajdujemy się wystarczająco daleko od dróg i terenów mieszkalnych. Takie też znaleźliśmy. Przeszkadzał nam jedynie nieustający deszcz. Udało nam się jednak rozbić obozowisko i nawet rozpalić ogień, który osuszał nasze ubrania, podczas gdy te od razu mokły.

IMG_1578IMG_1570IMG_1587IMG_1566IMG_1577IMG_1593IMG_1591IMG_1575IMG_1589IMG_1582IMG_1583IMG_1568IMG_1580IMG_1572IMG_1561IMG_1600IMG_1605IMG_1604
________________________


IMG_1640IMG_1647IMG_1663IMG_1645IMG_1641IMG_1665IMG_1677IMG_1679
And this is my eye trying to reach out to the world from the inside of the sleeping bag. The temperature was very far from our idea of spring - only a few degrees above zero. We were prepared, though. // Photo taken by my brother.

A to moje oko próbujące uwolnić się z czeluści śpiwora. Temperatury nas nie rozpieszczały - zaledwie kilka stopni powyżej zera. Byliśmy jednak przygotowani na taką niewiosenną wiosnę. // Zdjęcie zrobione przez mojego brata.

2015-04-27 11.49.58 1


16 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie mogłam poznać kolejny zakątek ziemi :)
    Piękne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brrr, aż poczułam to zimno ;)
    Ale zdjęcia piękne, niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Oj, nad ranem było brrr. :)

      Usuń
  3. Bergen to moje miasto marzeń. Osładzasz mi je!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to bardzo się cieszę z takiego działania! :)

      Usuń
  4. Jak tam jest obłędnie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taki klimat na zdjeciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze miałam sentyment do drewnianych domów.
    Piękne miejsca. Aż zimno się mi zrobiło, gdy zobaczyłam, gdzie śpicie :)
    Jednak zazdroszczę wyprawy.
    Niesamowite zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Ja też mam do nich ogromny sentyment. Zakochałam się w tym miejscu. :)

      Usuń
  7. Woah, marzy mi się spanie pod namiotem w takim miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest możliwe. Ostatnio widziałam bilety do Oslo za 19zł. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...