4 stycznia 2016

Odpoczynek

[PL]
Chwila wytchnienia od zabieganej codzienności, czas dla rodziny, moment z herbatą i parą ciepłych dłoni - Święta.

[ENG]
A moment of let-up in the busy everyday life, an occasion to spend time with my family and share some tea with a pair of warm hands - Christmas Time.

Christmas Time // fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PL
Christmas Time // fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PL
Christmas Time // fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PL
Christmas Time // fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PL
Christmas Time // fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PL
Christmas Time // fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PL
Christmas Time // fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PL

I oko puszczam do Was ja. Zdjęcia poniżej zrobione przez S, obrobione przeze mnie.
And there's my winky eye. The photos below were taken by S and processed by me.

Christmas time // fot. Sebastian Majchrzak and ZAPAROWANA
Christmas time // fot. Sebastian Majchrzak and ZAPAROWANA

6 komentarzy:

  1. Jaki przecudowny kiciuś! Jestem maniaczką kotów, ale ten jest wyjątkowo uroczy :) Całkiem podobny do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty pictures from you! All the best for 2016 and much happiness!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Ana! All the best to you too in this new chapter!

      Usuń
  3. Dużo szczęścia w Nowym Roku!
    Zdjęcia zachwycające, jak zawsze zresztą :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję bardzo! :)
      Ja Tobie również życzę wspaniałości w Nowym Roku!
      Buziaki!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...