6 maja 2016

Do + Mi // Reportaż ślubny

Do + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PL

Kiedy Do i Mi się poznali, nie było im od razu dane spleść swoich losów, jednak wspólna droga była im pisana i odpowiednio później mogli już się przekonać, że są dla siebie stworzeni. Przypieczętowali ten splot pewnego styczniowego - całe szczęście niezbyt zimnego - dnia. Miałam przyjemność im towarzyszyć, a oto podsumowanie ich ślubu i wesela.

Do + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PLDo + Mi // Reportaż ślubny | fot. Justyna Dzwonkowska - ZAPAROWANA.PL

9 komentarzy:

  1. Oto dowód, że zdjęcia ślubne mogą być i piękne, i ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło! Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  2. Ale super! Ciesze sie, ze z nami byłaś! <3 dzieki Justys!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się niezmiernie cieszę! Było wspaniale! Dziękuję:) <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...